U petak, 24.10., sudjelovali smo na 5. međunarodnoj DARIAH-HR konferenciji Digital Humanities & Heritage 2025 u Osijeku, gdje smo predstavili izlaganje „Exploring Branko Ružić’s Sustainable Art through a Site-Specific Mobile App Experience“, u sklopu kojeg smo prikazali mobilnu aplikaciju „Istraži, uči i igraj s Ružićem“, nastalu kroz projekt Razvoj publike u kulturi koji sufinancira Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske.
U izlaganju smo istaknuli kako se muzejski prostori mogu transformirati u učinkovita područja učenja integriranjem umjetnosti, održivosti i aktivnog, istraživačkog pristupa.
Kroz radionice, mobilne aplikacije i participativne aktivnosti, muzeji potiču angažman koji nadilazi pasivno promatranje te povezuje umjetnost, znanost i tehnologiju u jedno iskustveno učenje.
Branko Ružić, svojim održivim umjetničkim praksama i korištenjem recikliranih materijala, pruža snažan model za promišljanje ekološke održivosti u umjetnosti i edukaciji. Njegov primjer pokazuje kako muzeji mogu promovirati održivost kroz kreativno, praktično obrazovanje.



